Tuesday, June 30, 2009

Mahligai Impian 2

Assalamualaikum wbt

Sekadar hendak membuat sedikit hebahan kepada semua.
Program Mahligai Impian 2 akan diadakan tidak lama lagi. Jadi saya dengan besar hati ingin menjemput semua yang berusia 18 tahun ke atas untuk sama-sama menimba ilmu rumah tangga sebagai panduan dan bekalan hidup kita insya Allah..


Ni bukan untuk orang yang dah kahwin or nak kahwin ye. sesiapa pun boleh tau..huhu.. sebagai anak pun, tak salah mendengar slot kekeluargaan macam ni..

Apa?

Rasa tak sedia nak gi ke?

Kenapa risau?

Ke ngilu nak dengar bab-bab jiwang camni? huhu...

insya Allah slot yang disediakan menarik(bab jiwang n menyentuh hati..mau x menarik) hehe.
Flyer program boleh jeling-jeling dekat bawah ni, nak tengok website HALUAN dekat sebelah kanan tu ada Link dia juga. Biasa ada dekat list senarai program yang berlangsung setiap bulan.


(muka depan flyer)

(isi dalam flyer)


Dekat dalam flyer tu takde tunjuk pelan lokasi. memandangkan teknologi yang semakin canggih dan maju, jadi anda semua boleh guna Google Earth ye untuk cari lokasi program. UTHM, Batu Pahat, jOHOR.

Nak buat testimoni sikit la.


"Pengalaman saya pergi ke program Mahligai Impian 1 yang lepas, betul2 mengajar saya tentang kehidupan sebenar dalam rumah tangga. kisah realiti yang terjadi pada masa kini turut dikupas dan cara penyelesaian juga ada diterangkan. Jujur saya katakan, tidak semestinya orang yang dah berumahtangga atau bakal berumah tangga yang sesuai sertai. Kupasan yang dibuat menyuluruh dan membantu saya membina 'Mahligai Impian' saya bersama mak, abah dan adik beradik saya. Jadi saya amat menggalakkan kepada semua supaya sertai program ini dalam rangka kita membina sebuah keluarga yang harmoni berteraskan nilai-nilai yang Allah dan Rasul tumjukkan kepada kita"- Cik Besi

Jadi, mai ramai-ramai kita join program ni. Penceramah pun best, insya Allah anda mesti suka. yang paling penting ilmu di dada makin bertambah. Kita anjakkan sedikit paradigma kita maju selangkah ke arah membina rumah tangga muslim dan mukmin seluruh ahlinya.

Wallahu'alam.

By:Besi The Heartless.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...