Monday, July 27, 2009

Lukisan itu (AURA BESI) 2

Assalamualaikum.

Seperti yang saya janjikan, saya akan reveal muka sebenar AURA BESI untuk post kali ini.

Sebelum itu, ingin saya jelaskan, AURA BESI merupakan tamsilan peribadi sahabat-sahabat saya. Adakalanya waktu saya melukis, saya akan terbayangkan Dija, adakalanya Ude, adakalanya faezah n pae, dan yang terbaru (***). [terpaksa rahsiakan namanya]

Saya suka memerhatikan mereka, saya suka berhubung dengan mereka kerana dari mereka saya dapat kekuatan.Mungkin selepas ini saya boleh bertemu lagi dengan ramai serikandi-serikandi Pewaris yang lain. [Anda juga barangkali boleh memberi ilham pada saya].Yang mana setiap kehebatan mereka akan saya angkat dalam lukisan saya. Jadi watak AURA BESI bukan watak orang perseorangan, tapi kombinasi watak mereka-mereka yang ada disekeliling saya.
'I look, I see and I draw'

Jadi untuk percubaan pertama, saya nukilkan AURA BESI tanpa topeng dengan rupa begini [jeng..jeng..jeng..huhu..]




Amacam, OK x?

Kalau tak reveal lagi best kan?

Ini sekadar gambaran kasar je.. Lainkali boleh dibaiki. Sesiapa yang ada plot cerita, dialu-alukan la untuk bekerjasama ya =)

Sekian,

By:Besi The Heartless

p/s: Leave your comment about AURA BESI =)

2 comments:

saza s said...

salam ziarah...
aura besi...nice phrase..
ada idea dan boleh bekerjasama?? sounds ghreat to me... maybe we can???

Humayra' said...

assalamualaikum kak..
nak jumpe cik aura besi ni boleh?
rindu la kat akak.. huhu..

bila la nak jmpe..
xmai rumah ke? orang dh kat johor ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...