Saturday, January 31, 2009

Dedikasi 2-Untukmu sahabat

Malam ini hati saya terasa ingin meluahkan rasa cinta dan kasih sayang saya terhadap sahabat-sahabat saya dari saya kecil sampai ke hari ini. Insan-insan yang bergelar 'teman', 'member', 'kawan kamceng','sahabat karib' inilah yang mewarnai perjalanan dan laluan hidup saya. Suka dan duka saya bersama mereka. Segala kenangan saya terakam dengan kehadiran mereka. Tangisan dan kesedihan saya pasti reda dan rajuk saya tidak lama jika mereka berada disamping saya. Kenangan yang terlakar bersama mereka memberi semangat dan keberanian pada saya untuk melangkah dengan izin Allah.

Doa saya untuk mereka semua:

"Ya Allah, berikanlah kesabaran pada dia. Aku tahu dia takkan mampu bersikap sabar, kecuali atas pertolongan dan taufiq dari-Mu. Moga dia sentiasa bersabar sebagaimana kesabaran orang yang yakin akan datangnya pertolongan-Mu, orang yang tahu akan sebaik-baik tempat kembali, orang yang mengharapkan pahala, dan orang yang mengharapkan terhapusnya dosa. Moga dia terus bersabar meskipun menghadapi berbagai persoalan hidup dan menghalangi jalan yang ditempuhi. Sesungguhnya pertolongan-Mu akan datang setelah kesabaran, kelapangan-Mu akan datang setelah kesusahan dan kemudahan-Mu akan datang setelah kesulitan..."


Untuk malam ini, saya ingin mengungkapkan sekali lagi betapa saya sangat sayang sahabt-sahabat saya..sayang sangat2..terima kasih sahabat.. =)

by:Bidadari_Besi

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...