Thursday, June 24, 2010

Ini Rahsia Melahirkan Anak Cemerlang

Assalamualaikum wbt,

Semua ibu bapa di dunia ini mempunyai satu impian yang sama iaitu ingin melihat anak-anak kita menjadi orang yang berjaya dan cemerlang. Anak-anak adalah zuriat dan cahaya mata yang akan mewarisi kehidupan ibu bapa di dunia ini apabila kita kembali menemui pangillan Illahi. Anak akan mewarisi diri kita, harta, maruah serta nama kita. Anak yang berjaya dan cemerlang mempunyai kemungkinan yang besar untuk berjaya memikul tanggungjawab sebagai pewaris ini. Tetapi anak yang gagal di dalam hidupnya, jangankan mewarisi diri dan harta ibu bapanya, untuk mengendalikan dirinya sendiri pun mungkin tidak termampu.

wahai+anak.JPG

Sebab itu ibu bapa memberikan segenap perhatian untuk melahirkan anak-anak yang berjaya dan cemerlang. Justeru ramai ibu bapa sentiasa tercari-cari kaedah dan teknik bagi melahirkan anak-anak yang hebat ini.

Mendidik anak memerlukan kemahiran dan pengalaman. Ibu bapa yang tidak mempunyai kemahiran dan pengalaman bakal menyumbang kepada salah didikan dan keruntuhan akhlak anak-anak. Adalah amat berbahaya sekiranya ibu bapa cuba menyelesaikan permasalahan anak-anak hanya melalui "cuba-cuba" atau ikut rasa kerana anak-anak bukan bahan ujikaji.

Jalan penyelesaian terbaik adalah ibu bapa perlu berkorban untuk mempelajari kemahiran menangani anak bermasalah. Kami di AdikBijak.com menyediakan dua sumber berikut buat anda sebagai rujukan dalam melahirkan anak-anak yang cemerlang.


21 KAEDAH MENDIDIK ANAK CEMERLANG

22-21-Kaedah-Mendidik-Anak-.JPG

Harga Pasaran : RM19.90

Antara topik menarik di dalam:

  • Ibu Bapa Sebagai Teladan
  • Menjana Keyakinan Diri Anak-Anak
  • Kenal Pasti Kecenderungan dan Bakat Anak-Anak
  • Doa Yang Berterusan


MENANGANI ANAK BERMASALAH


1951198915291009024828.jpg

Harga Pasaran : RM19.90

Antara topik menarik di dalam:

  • Punca-Punca Anak Bermasalah
  • 30 Kesilapan Dalam Mendidik Anak
  • Tips Menangani Masalah Anak Mengikut Kes
    • Anak Malas Untuk Solat
    • Anak Iri Hati Sesama Sendiri
    • Anak Pendiam
    • dan lain-lain

DAPATKAN KEDUA-DUA BUAH BUKU PADA
PAKEJ PEMBELIAN YANG LEBIH ISTIMEWA!!!

SET PENDIDIKAN ANAK CEMERLANG

Harga Pasaran : RM39.80
Kos Penghantaran :
PERCUMA!!!

Buku-buku di atas adalah sekelumit bantuan dan pedoman buat ibu bapa dalam mendidik dan menangai masalah anak-anak di mana tips-tips dan panduan yang diberikan adalah berdasarkan kajian, pengalaman ibu bapa, sumber Al-Quran dan Hadith serta pendapat para ulama.

Buku yang mesti dimiliki oleh setiap ibu bapa.
 

"Filter' kepada Kejahilan, 'Ubat' kepada Hati, 'Makanan' kepada Minda"

7624CA85D1F63F05EB3237359229FFB9.png

QuantumBidadari.blogspot.com


p/s:


"Kini anda boleh membuat pembelian buku, cd, vcd daripada ikon-ikon terkenal seperti Dato' Dr Hj Mohd Fadzilah Kamsah, Dato' Siti Nor Bahyah Mahamood, Dato' Ismail Kamus, Dr Zahazan Mohamed, Dr Irfan Khairi dan ramai lagi. Lawati http://www.stormreaders.net/galeriilmu

ATAU Mulakan perniagaan menjual buku-buku agama, motivasi, ilmiah dan novel  dari rumah! Sertai sebagai Rakan Pengedar StormReaders2U, dan anda juga akan mempunyai e-store anda sendiri untuk menjana pendapatan tambahan melalui Internet.
 
Kini, ramai yang telah berjaya memperolehi pendapatan tambahan setiap minggu sebagai Rakan Pengedar StormReaders2U.  StormReaders adalah perniagaan berangkaian 100% menurut syariah. Adakah anda berminat? Klik di sini untuk ketahui maklumat lanjut bagaimana ANDA JUGA boleh menambahkan pendapatan daripada rumah atau hubungi saya Rushaidin @ Azizah di talian 013 7027082 @ 019 7672123 atau email ke mrushaidin@gmail.com @ nor259@gmail.com untuk maklumat lanjut.

StormReaders adalah perniagaan berangkai 100% patuhi syariah menjual buku motivasi & buku agama. Sertai StormReaders hari ini dan menjana pendapatan tambahan serta menyebarkan ilmu yang baik 100% dari rumah secara sambilan. Klik di sini untuk ketahui maklumat lanjut"


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...